由馮盈盈、丁子朗主演的《妳不是她》…

由馮盈盈、丁子朗主演的《妳不是她》播至結局周,不少觀眾都對劇情抱有疑問,好奇馮盈盈於《妳不是她》劇中角色「夏莉」的真正身份。日前(10/1)為《Home即是識》錄影時接受《香港01》訪問,就透露了一些信息。

馮盈盈說:「大家一直我個角色夏莉嘅身世之迷,亦將會喺呢一兩晚解開。我見好多人都猜測過我係咪外星人,係咪屋企隻貓嘅靈魂奪舍上身,或者係遊戲世界入面一個賽車女郎AI,有好多好科幻嘅猜測都見過,同時都有人話係穿越,另一個宇宙,我都覺得大家好有趣。」她坦言,雖然可能會有人覺得網民大多是「估估吓」,但其實在網上已有人猜中了答案。她說:「我開始見到有人估中!」她也表示,當收視達到20點的時候,她和其他主演也會派福利,她說:「我會拍片公開keep fit秘訣。如果25點,丁子朗都話會做gym騷肌。」

問到在農曆新年的活動,馮盈盈就表示新年會專心工作及修讀碩士之上。談到戀愛話題時,她就回答在未來兩年之內也不會拍拖,她說:「喺學業同事業要用好多心血關係,喺未來兩年,呢個係畀自己一個目標,係唔會花時間喺感情上面同拍拖。」兩年之後呢?她回答:「兩年之後就隨緣啦,所以農曆新年都唔會有另一半陪我行花市,最多都係屋企人或者一大班朋友。」



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *