繼去完西九音樂節、與周國賢開騷後…

繼去完西九音樂節、與周國賢開騷後,Juno(麥浚龍)下月將舉行只此一場的《金榜題名 project_mayhem • an urban fantasy by juno mak》 。Juno說演唱會的主題與內客來自他手上的一個劇本,他在當中是一名叫細鳳的黑道人物,而廿四味、 MATTFORCE、Novel Fergus等人將會以其他角色演出,所以今次既是演唱會又是電影的導讀,由於已有劇本在手,Juno有信心成品不日上映。

有諗過會變禁歌
訪問當日,《金榜提名》被定為不能在電台播放,Juno說早在構思歌曲時已諗過會否出現此情況,但衡量過後認為並非大問題。「做呢個主題曲內容方向必須要先講到件事,可能內容同流行曲式有啲唔同,做嘅時候有意識係咪可以到商業媒介接軌,佢有粗口但唔係大量,因為唔係多就講到件事 ,被禁可能係因為詞彙戾氣比較重,我明白嘅,商業平台有自己取捨。」 Juno說時態度從容,問他入行多年,遇上不如意或負面新聞時,會如果消化情緒,他說:「 我又唔係睇得咁重,以前⋯⋯我都幾易平復到,無因為咁而發脾氣 ,因為清楚知道自己做咩。」

今次音樂會依舊選址亞博,Juno解釋度歌單時,曲目多達80首,而部分作品他認為比較適合在今次舞台演繹。但對於紅館,Juno不是沒有想法。「如果我一直做歌手,可能發生嘅嘢又唔同,入行第10年我去咗拍《殭屍》,當時都係因為遇到樽頸位,於是就有《羅生門》再醞釀《風林火山》然後《The Album》,做完《The Album》因為唔想重複⋯⋯其實《The Album》模式我係可以換一個題材就可以不停地做,今次愛情、下次驚慄,我唔想咁。有啲嘢要係要醞釀,而呢3年同唔同歌手合作, 好多嘢加加埋埋就變成《金榜提名》 。」

入行22年,Juno認為自己無論在歌或電影方面未曾留有一點遺憾,因為自己每次都去到盡。「專輯或劇本都樂,只要講晒想講嘅嘢,就無任何遺憾。譬如拍完《疆》之後,好多投資者搵我問有無延續,當時我都係話過10年再搵我,因為當時想講嘅,已經喺《疆》講晒,我亦希望每一次都係咁,當然每次睇返一定會覺得可以再好,但作品同時記錄當時嘅我,我就覺得好clean。」 以Juno的身價,確係可以做到有錢唔賺,但他解釋其實不是沒有考慮過迫啲嘢出嚟滿足市場/投資者要求。「做一首歌、拍一套戲,每一件事都累積一個金幣,今次做得好可以發展下一樣嘢 ,所以一切得來不易時,我唔會因多投資者而去拍晒一至十集,總會有乾嘅時候,唔使將自己擺喺呢個位嘅,想涉獵嘅層面仲有好多(笑)。」



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *