現年40歲、曾主演電影《一路向西》…

現年40歲、曾主演電影《一路向西》的男演員張建聲,自從2019年與「翻版吳千語」陳嘉莉分手之後一直單身,日前突然於聖誕節公開新戀情,而女方更是現年24歲的工展小姐Angel曾嘉晴,即被外界封作新一代「父女戀」引起轟動,不過他聽到這個稱號沒有感到冒犯,更大方笑指:「父女戀正呀喂……」

張建聲在IG公開與女友Angel又錫又攬的放閃照片,並表示今個聖誕是自己和女友過的第2個聖誕節,女友高調用暱稱叫他「乖乖的小綿羊」,他即留言回:「我冇辦法相信自己會變成綿羊!」由於2人相差10多年,對於被媒體封作「父女戀」,張建聲笑言「正呀喂」:「得,知㗎喇,多謝各方好友嘅祝福,趁住聖誕節公開埋之後唔回應啦,一切隨心,開心就好!」他更大方分享與女友的相處之道:「其實我哋拍咗一年半㗎喇,佢得得意意肥嘟嘟食得瞓得成日嗌,肚餓又成日扭計不過好識諗又就到我又容忍到我已經好感恩啦。」

張建聲更在IG自爆,自己與女友於2021年一同合作拍電影《PTGF出租女友》,當時張建聲飾演的角色正正就是女友Angel的爸爸,果然是名符其實的「父女戀」:「其實我一早已經係佢爸爸,喺電影《PTGF出租女友》佢又真係演我個女嘅,我哋就係咁樣形式,之後隔咗一年後喺緣份嘅驅使下偶遇返!」

文章版權為新傳媒集團所擁有,原文請按: 网页链接



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *