《亞洲超星團》開播了一段時間…

《亞洲超星團》開播了一段時間,其中香港代表丁子朗(Karl)和冼靖峰(Archie)較受關注,近日冼靖峰接受媒體訪問,談到參加選秀原因,更重提去年拿沙士講笑被轟風波的感受。

在2022年1月時,冼靖峰在網上開Live演唱時,口出狂言「03年?即係沙士死剩種呀,係咪呀?」,隨即引來各方鬧爆,人氣急跌!事過境遷,再問他如何審視當日行為,他亦表示已反省過錯,更坦言一定有迷失,「都用咗好長嘅時間去沉澱,咁呢一段時間我都諗咗好多嘢,甚至心態上我都有調整。」在這段時間,他透露得到不少前輩教導,使心態上愈來愈正面,「愈來愈覺得睇清楚自己需要啲咩嘢去令到自己進步。」

另一方面,有網友更覺得冼靖峰參加《亞洲超星團》是想洗底,在失言風波後尋找另一事業出路,他亦剖白參加《亞洲超星團》真正原因,他指初時沒打算要參賽,加上不擅長跳舞,不過直至到比賽截止報名前,他坦言想尋求突破:「重新去玩一個比賽一個選秀,嚟磨練自己」。

不少網友恥笑冼靖峰舞技差似「機械人」,他都有惡補特訓,搵老師去加強基本功。」對於網民一面倒的評價,冼靖峰早前在台慶親回應:「都唔係比人笑咁簡單,我自己都笑自己」,又表示:「其實我睇翻當時嘅直拍,都覺得好好笑,真係跳到好似機械人咁」,直程笑埋網民個份!而冼靖峰對於網民們對自己的嘲笑亦十分睇得開,更表示:「從唔同嘅評論當中搵到自己一啲缺點,咁我自己睇都覺得唔得啦」

對於選秀過後的種種成長,冼靖峰表示開始理性看待不同意見,又指「可能他們大家都係有他們嘅standpoint,有他們嘅reason,有他們嘅rationale,但係當我們明白咗佢背後嘅原因之後,其實兩個都可以係啱㗎。」 他又指在比賽中最大得著是覺得賺到心態上怎樣做藝人,包括調整心態,在不同時候遇到低潮或者高潮時,學習怎樣去調整自己心態。「我點樣去令到我自己處於一個最好嘅狀態,去喺舞台上表演畀大家睇。」

文章版權為新傳媒集團所擁有,原文請按: 网页链接


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *