盧惠光前妻黎淑賢昨午(26日)…

盧惠光前妻黎淑賢昨午(26日)在北角家中燒炭,親人發現後報案,可惜送院後不治,終年47歲。翻查黎淑賢社交平台,她在前晚仍然有post出聖誕大餐的相片,消息來得十分突然,令人震驚和婉惜。

昨日,黎淑賢 (Bonnie) 生前好友蔡國威於社交網發文悼念她,寫道:「唉….😫究竟發生咩事?? 咩事諗唔通?? 咩事要揀呢條路?? 我認識嘅Bonnie係好開心好靚,好關心同幫助朋友,好錫佢幾個仔仔,好愛護動物……手機新聞提示彈出嚟嘅時候,又係超級震驚,做咩咁傻…..已經打算嚟緊農曆新年約飲茶再見面,但…….My friend,多謝妳過往幫助,一路好走🙏🏼🙏🏼」可見他對黎淑賢的突然離世感到很難接受,以及相當不捨。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *