無綫一年一度的《星光熠熠耀保良》…

無綫一年一度的《星光熠熠耀保良》於今晚在亞博舉行,今年更請嚟過江龍舞王羅志祥(小豬)、炎明熹(Gigi)和鍾柔美(Yumi)等人載歌熱舞做善事。雖然出席卡士夠曬厲害,不過就有網民嫌今晚節目被台灣歌手們騎劫。究竟今晚仲有咩特別奇怪事?就等我哋一齊回顧今年《星光熠熠耀保良》7大必睇位!

1. 羅志祥壓軸登場 又唱又跳超精彩

7月底才剛剛來港擔任姜濤演唱會嘉賓的羅志祥,今晚再以「保良局愛心大使」身份壓軸登場,又唱又跳《夠了》、《TRAP GAME》和《鬧翻天》等三首唱跳歌。羅志祥唱到一半更賣口乖,用廣東話向現場觀眾喊話:「好耐冇見,我係羅志祥!我好掛住你哋!」網民都紛紛留言大讚羅志祥有王者風範:「唔怪得知姜B都迷佢」、「成個場咁滿啲人都係為咗睇佢」、「痴線唱跳幾穩下喎」等。

2. 炎明熹超短裙大曬靚腿 被指完勝鍾柔美

今年剛成年嘅炎明熹越大越成熟又性感,今晚在《星光熠熠耀保良》中以一身貼身超短白裙上陣,大騷白滑美腿,將同台表演的鍾柔美完全比下去:「大個女啦著得sexy啲」、「炎愈黎愈正」、「今晚Gigi完勝Yumi」等。

3.《聲夢2》‎任暟晴表現大炒車

《聲夢傳奇2》冠軍任暟晴入行年幾一直少有露面,今晚終於有機會出鏡,同和胡鴻鈞合作獻唱籌款。‎任暟晴一出場就唱Gin Lee《和明天說再見》,不過一上台就不停較耳機,又頻頻走音;接著同胡鴻鈞合唱《我的回憶不是我的》時又唱到無曬氣,搞到網民都紛紛留言狠批:「落台啦好難聽」、「每一句都唔夠氣咁」、「聽到我好辛苦」、「戴到耳機未,唱得屎就屎啦,唔好借啲意想賴耳機喎」等。

4. 33歲JW與 55歲王馨平撞衫

今晚嘉賓之一的王馨平在2017年曾於《博愛歡樂傳萬家》中「中門大開」露胸獻唱,令觀眾們事前都非常期待王馨平今晚的打扮。不過今年王馨平就「收埋半球」,仲同JW撞衫,以同款Deep V黑色西裝登場。雖然王馨平今年已經55歲,但依然保養得宜,比後生過自己22年嘅JW略勝一籌。

5. 台灣歌手騎劫節目 網民:我睇緊中天定東森?

今晚除了邀請到台灣舞王羅志祥壓軸表演,同時亦邀請到冉肖玲、Crispy 脆樂團、溫妮、魏嘉瑩、派偉俊、恐龍的皮等多位台灣歌手到場演出。不過有網民就指今年《星光熠熠耀保良》被台灣歌手騎劫,事關全場16組歌手入面,有三分一都是台灣歌手,令網民們都紛紛留言指:「我睇緊中天定東森?」、「想問係咪變咗台灣藝人籌款節目」等。

6. 「風少」陳浚霆表現有驚喜

臨近節目尾聲,張馳豪、何晉樂和陳浚霆三位小鮮肉齊齊演唱《隱形遊樂場》、《記憶棉》和《經過一些秋與冬》三首Hit爆K歌。有網民指憑《愛回家》「風少」一角入屋的陳浚霆表現有驚喜,拍埋其餘兩位《聲夢》出身的張馳豪和何晉樂一齊表演亦毫不遜色。

7. 5位司儀表現滿分宋宛穎低胸晚裝最搶鏡

上星期舉行的《香港小姐競選2023》「三陳一蕭」四位主持被網民狠批生硬兼尷尬,不過今晚《星光熠熠耀保良》的司儀團隊包括森美、陸浩明、宋宛穎、麥美恩、黃庭鋒就獲網民大讚表現滿分,主持得順暢又夠曬專業。其中司儀之一的2021年港姐冠軍宋宛穎(Sabrina)身穿白色長裙低胸晚裝現身,大曬3吋事業線,獲網民留言激讚:「咁先係港姐啊嘛」、「夠曬靚」、「至少好過港姐嗰四個主持。」

文章版權為新傳媒集團所擁有,原文請按: 网页链接








Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *