在8月18日,現年70歲的無綫電視…

在8月18日,現年70歲的無綫電視(節目內容營運)總經理曾志偉被揭在台北入院進行切除動脈瘤手術,在翌日,志偉透過TVB企業傳訊部親自向媒體回應身體狀況,承認接受支架植入手術,並報平安稱:「手術很順利沒事,謝謝關心。」

今日(9月3日)下午,曾志偉從台灣飛返香港,約在下午4時親自於機場見傳媒,歷時約10多分鐘。志偉精神很好,更不時說笑。

提到接受手術後的身體狀況,志偉指自己的身體復原進度良好,手術位置在肚臍下面的主動脈,並笑稱:「唔做就以後『唔使做』,冇得避,必需要做。」

指手術後,指數「靚仔到不得了」,並解釋選擇在台灣接受手術,是希望與家人一同放假。

另外,問到生活習慣要否改變,比如是否不可以踢波,他開玩笑:「踢波都得,同阿倫(譚詠麟)踢就得,因為同腳法差可以。」

精神奕奕的志偉,向傳媒透露:「復工㗎喇!,重要啲咪準時返工囉……」,當被問到是否於明天(9月4日)復工,他搞笑地回應:「你(記者)聽日嚟唔嚟吖?你聽日嚟我嚟。」他表示其實可以用zoom解決,所以很方便。

同時問到辭職傳聞,志偉笑說:「我畀咗幾封,佢掟返轉頭。」

另外,對於陳展鵬、陳山聰、陳豪及蕭正楠在今屆港姐擔任司儀惹負評,志偉回應:「靚仔有靚仔好,三尖八角有三尖八角好。」

早前有指志偉入股緬北詐騙集團,更被香港執法機構調查。此所謂報道明顯「流料」,因為志偉現時身在台灣,而香港執法機構亦已證實所謂被捕消息不實。

曾志偉透過TVB企業傳訊部代發聲明,否認涉及外間傳言指控佢涉及投資集團一事。

他在今日再回應:「我喺台灣,點會拉咗我呢?如果我只是藝人,便不回應,但由於我喺TVB有職位,所以要澄清。」對於認為傳聞為何發生,他無奈指:「我真係唔知,呢啲間唔中都有,但呢啲牽涉到詐騙,呢啲我就最憎。」並表示現在太多假新聞,他定會查根究柢,查出源頭。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *