蔡思貝主持的旅遊節目《貝遊歐洲》…

蔡思貝主持的旅遊節目《貝遊歐洲》,在明晚(9月4日)播出的第4集內,思貝到北威爾斯展開速度與激情之旅。

思貝首站走入森林挑戰超巨型韆鞦和「真.過山車」,事前更要簽下生死狀。

超巨型韆鞦相當刺激好玩,思貝坐在韆鞦上以90度俯衝向下,事後她說:「好彩頭先唔係食得好飽,嗰吓離心力好勁,如果頭先嗌爆咪真係唔好意思!」思貝之後再坐真.過山車在山上橫衝直撞,非常好玩。

思貝抱住「沒有最驚險,只有更驚險」的精神,再挑戰全歐洲最長、全世界最快的空中繩索,該空中繩索全長一英里,穿好裝備的思貝以時速160km速度飛落山谷,樂在其中的思貝事後說:「真係自由自在到一個點!」

至於後晚(9月5日)播出的《貝遊歐洲》第5集,思貝去到蘇格蘭的格拉斯哥遊玩,更會首度揭開親生哥哥的廬山真面目,思貝笑言收埋哥哥多年,連身邊的好友和粉絲亦未見過他。

思貝哥哥在蘇格蘭生活差不多17年,兩人甫見面即來個深情擁抱,思貝笑言:「諗唔到第一次嚟蘇格蘭探你,係因為拍旅遊節目!」

兩兄妹難得重聚,思貝哥哥答應為妹妹煮一餐飯,更炮製思貝最愛的蒸水蛋,雖然哥哥的蒸水蛋失敗收場,但思貝仍十分感動,她說:「你咁多年都冇煮過嘢食畀我,今次真係第一次,多謝你!」

格拉斯哥還有很多地方好玩,思貝去到一間魔法用品店參觀,店員請她吃最難吃的臭蛋味Jelly Bean,思貝吃完面不改色並說:「好似甜番薯味,佢(店員)話:『你冇嘢呀嘛?你係咪味覺有啲問題。』」

之後,思貝穿上蘇格蘭裙參觀格拉斯哥大學,該大學更是電影《哈利波特》霍格華茲魔法學校實景拍攝地,啱晒打卡。




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *