近日熱播的無綫劇集《一舞傾城》…

近日熱播的無綫劇集《一舞傾城》中,兩位「王牌媽媽生」陳法蓉和莊鍶敏,帶着一眾打扮得花枝招展的舞小姐,在燈紅酒綠的夜總會,過着紙醉金迷的日子。不過,風光背後,淪落風塵打滾的女子,要出賣色相維生,更要笑臉迎人,其實每個都是可憐人,各有唏噓的下海故事!
現實中,陳法蓉、莊鍶敏、蔡潔、姚子羚、陳星妤、鄺潔楹、文凱玲、莊思明、趙碩之及顏仟汶,都在人生路上經歷了不少,一樣各自擁有一些鮮為人知的淒慘史,從而成就了今日的她們。
身為萬國城夜總會首席媽媽生「沙律媽」的陳法蓉,率領的舞小姐,包括︰蔡潔、陳星妤、鄺潔楹及文凱玲;而這班囡囡均是超班馬,夠靚、夠後生,力壓全場。至於姚子羚則是她的助理媽媽生。
劇中,陳法蓉為幫受冤獄的丈夫唐文龍,籌錢打官司,被逼在歡場打滾,令觀眾看到眼濕濕。而她就分享一段現實中非常淒美、動人的愛情故事:「我父母昔日係自由戀愛,當時媽咪喺台灣嘅家境唔錯,爸爸係去台灣讀書嘅窮學生,最終媽咪唔理家人反對,打工去支持爸爸,後來仲跟爸爸私奔來香港。縱使佢喺香港冇朋友、家人,但為咗愛情,媽咪義無反顧。」
陳媽媽為愛勇往直前,更為腹中的BB,拼命跟病魔對抗。她憶述︰「我得好幾歲時,知道媽媽有癌病,但當時佢懷咗妹妹,都堅持要保住個BB,後來佢生咗妹妹後,第二日就離世。我記得媽媽走時,我才得八歲。佢喺醫院後期時好辛苦,甩頭髮,又會嘔,我遺憾冇同媽媽講bye bye。至於爸爸亦係好難過,成日以淚洗臉,好多媽媽嘅事,都係後來從爸爸口中得知。」
媽媽的離開,陳法蓉以為自己早已放下,但原來傷痛一直積存在內心的深處;之後,因為朋友移民、男友分手、寵物過世,又或好友羅慧娟病逝,情緒便會加倍受到衝擊,「我好怕面對,仲想盡辦法去逃避。」幸好有宗教信仰,她最終才得以釋懷!
劇中,姚子羚(Elaine)飾演見習媽媽生「Michelle」,原本是警員,因要查案混入萬國城夜總會做卧底,跟隨陳法蓉搵食。由於她要接近楊明查案,過程中同蔡潔展開了一段三角關係。雙重身份的她,後來跟一眾舞小姐建立姊妹情,令她感到十分矛盾。
現年四十一歲的Elaine,自從一八年和拍拖三年的鄭子邦「的士邦」分手後,雖然一直沒有公開新戀情,但原來身邊卻不乏追求者,只是部份追求者的猛烈攻勢,嚇怕了她!不過,說到最深刻的一段情,就是她拍拖四年的初戀:「當年,在澳洲讀書時,認識咗馬來西亞嘅男朋友。不過,畢業後各自返回自己嘅地方,經常相隔異地,拍拖四年後分手,當時都好傷心o架!之後,佢仲結埋婚、生埋仔,有自己家庭。o依家我哋都仲有聯絡,以前想過再一齊,但又唔啱timing;反而佢o依家離咗婚,在香港工作,打理家族生意⋯⋯」問到可會舊情復熾?她直說:「已經沒有以前嘅感覺,但將來嘅事冇人知。」
而Elaine目前經歷人生最慘痛的事,就是舅父過身,她說:「大概八年前,雖然已經有晒心理準備,當年我開緊劇,要向劇組請假返台灣,嗰時佢已經冇晒反應,插緊喉⋯⋯我想喊又唔能夠喊,因為屋企人話唔好將眼淚滴喺佢身上,但一離開病房,即刻爆喊,同舅父生前嘅畫面浮晒出來。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *