擅長唱跳嘅藝人王君馨…

擅長唱跳嘅藝人王君馨,轉型獨立發展回歸樂壇。而日前王君馨舉獲邀做嘉賓出席由楊詩敏(蝦頭)同連詩雅(Shiga)主持嘅網上節目,分享自己對異性嘅喜好外,王馨君更大方透露自認全身上下最性感嘅地方係臀部。

向來被視為性感女神嘅王君馨,佢表示自己屬於內在美嘅魅力:「我覺得自己個臀部線條都靚,不過我反而覺得自己嘅性感係由入面散發出嚟,係一種自信,唔覺得自己係外在好靚嘅人,不過亞洲人睇一個女仔,要瘦又要有長腿,皮膚要白又要長頭髮。香港令到性感變咗條事業線,搞到我有啲疑惑,即係有胸就係性感?我唔明白,同埋個胸唔使好大,你夾個胸咪有條事業線,王祖藍都夾到變Handelababy,but is that sexy?」

至於異性方面,王君馨就表示相當欣賞男士有胸肌,而一旁啱啱升做人妻嘅連詩雅就突然插話表示:「最緊要冇毛!」對此,王君馨更係表示非常認同,分享道:「有毛我都唔得,我7年級嘅時候,有個田徑隊隊長追我,追咗我一段時間後,我話我真係唔OK毛,佢為咗剃。」王君馨更補充道之後呢位同學仲要日日着Deep V恤衫返學,相當尷尬又搞笑。



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *