2005年港姐冠軍葉翠翠(Tracy)…

2005年港姐冠軍葉翠翠(Tracy)自2017年離巢TVB後,開始轉型做美容界KOL,有指收入大增到月入幾十萬,最高峰更月賺7位數,不過近日她開直播時,卻被指容貌大變,令網民都非常擔心,直指她「瘦咗又老咗」!

一向保養得宜的葉翠翠,近日在直播時不但一臉倦容、臉色蒼白,頸部更出現青筋,驚變「樹根頸」,老態盡顯,嚇壞不少網民,紛紛擔心地留言追問她:「點解唔同咗樣?」、「一瘦就老咗」、「係咪減肥過度?」、「翠翠瘦了,係咪病左?」、「夠喇,唔好再瘦」等等,更有網民直指現在的葉翠翠「有啲似葉童」。

不過也有網民力撐葉翠翠「而家冇人唔用美圖,又冇化妝,見到你皮膚超級好,仲愈嚟越愈靚呀」,又勸她要改善直播環境:「翠翠要換個補光燈或者調整角度,感覺打光唔好」。

2005年的港姐冠軍葉翠翠在2015年閃嫁建築師兼商人周曉東(Raymond),結婚後葉翠翠三年抱三,經常在社交網上分享兒子的生活照,婚後專注經營個人社交網的葉翠翠,從藝人搖身一變成為美容達人,反而較少出現在幕前。而自從2021年傳出婚變後,葉翠翠亦很少再讓老公在她的社交網上曝光。

文章版權為新傳媒集團所擁有,原文請按: 网页链接



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *