劉穎鏇(Tiffany)在今日(5月12日)…

劉穎鏇(Tiffany)在今日(5月12日)現身小西灣出席超市分店開幕禮嘉賓,與品牌管理層齊齊為醒獅點睛,並為新店進行剪綵儀式。

擁有44吋半長腿的Tiffany,頻頻在劇中散發健康性感美,被網民譽為「最強body」,笑容甜美的她青春活力與演技兼備,早前劇集中的打女角色更成功入屋,令開幕禮現場出現「鏇風」,吸引大批街坊駐足圍觀及拍照,有圍觀街坊更大讚Tiffany:「真人身形仲弗過上鏡」

活動中,Tiffany即席分享保持「最強Body」的秘訣 – 奉行「186斷食法」兼戒糖,平日只會食生果攝取糖份,因此新鮮食材對我來說特別重要。

她說:「除咗做運動,飲食都好緊要,因為每日淨係得6個鐘食嘢,所以食物嘅質素好緊要㗎。如果有時間,我都會自己準備簡單嘅低脂午餐,夜晚就多數食肉同菜,所以一有時間我就會去超級市場入貨。」

Tiffany更指超級市場的服務對象不再局限於家庭主婦,亦是年輕一代生活中不可或缺的日常「熱點」,說:「真係好鍾意行超級市場,有時夜咗收工都仲趕得切買吓嘢,而且種類又多。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *