沈震軒(Sammy)、艾妮(Elly)…

沈震軒(Sammy)、艾妮(Elly)、洪助昇(Aiden)與英皇老闆楊受成太太陸小曼今(7日)於元朗大欖郊野公園為善寧會「登山善行 2023」主持起步禮。一向有健身習慣的Sammy其實也是行山愛好者:「行山係一種相對溫和嘅帶氧運動,郊區空氣質素又好,對健身訓練效益好大。自己多數喺屋企運動,難得有個機會俾自己更融入大自然,同時又能夠為有需要嘅人出一份力,意義重大。公司每年都有支持呢個活動,希望可以令更多人關注晚期病人及 佢哋嘅家屬同樣需要支援。」

Elly讀書時期參與多項體育運動,笑言自己也是「掹車邊」山系女生,重視健康:「我自己鍾意揀初級至中級難度嘅行山徑做呼吸訓練,除咗想健康啲,都想自己唱歌夠長氣。」

首次參與英皇慈善基金贊助活動的Aiden表示:「好耐都無去過咁熱鬧嘅實體慈善比賽項目啦!好開心可以同所有參加者見證呢一個新里程。之前同師姐泳兒及師兄弟拍節目時都有行過山,一大班人沿路欣賞風景、傾吓偈,大家朝著同一個終點進發,大家親近咗又可以鍛煉到耐力,希望今日參加既同事都能夠盡情享受到『行』善既樂趣!」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *