甘草演員程可為早前為港台拍攝劇集…

甘草演員程可為早前為港台拍攝劇集《我們的畢業禮》時接受《香港01》訪問,她透露在2年前與效力50年的無綫約滿,而無綫決定不再包薪形式與她續約,改簽 「一年一騷」,她直指最初也難以接受好像被人離棄。

今日(31/3)程可為現身將軍澳電視城出席無綫新劇《非常檢控觀》造型記者會。她再次接受《香港01》訪問時表示:「今次係我返嚟演嘅第一部劇,不過喺一年之前我係有幫無綫拍過《隱門》,而呢套仲未排到出街。不過工作量還可以啦,始終自己年紀都大,都怕自己都應付唔到,變咗有得做就已經好開心。雖然同無綫簽咗一年一騷,但我覺得又幾好,因為可以逐個騷計喎,唔係話有底薪就會有多演出機會喎,相反我而家咁樣,戲份重反而會多。點解呢?因為你次數少,嗰條數又會喺番度嘅,加上自己又唔使咁辛苦,相對我就會覺得好舒服。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *