藝人何廣沛、郭子豪、方紹聰…

藝人何廣沛、郭子豪、方紹聰、馮盈盈、羅毓儀及彭慧中,今日(31日)出席無綫節目《真係唔好笑》記者會,期間分組派代表接受「男女對決」忍笑對決,被安排女裝上陣的廣沛,除了戴Bra唔尷尬之餘,還穿上長裙、黑絲及金假髮,之後再拎住手袋風騷行Catwalk,而要反串男人的盈盈,則穿上假肌肉及光頭頭套,毓儀見狀即把一條男裝底褲笠上盈盈頭上,愈玩愈興奮的她,及後再把底褲笠到何廣沛頭上,被主持陸浩明取笑:「你依家被力捧,就咁大膽玩前輩!

經常忍不到笑的羅毓儀被指笑點低,她否認說:「我成日被針對啫,其實我係擅長保持笑容。」對於以底褲笠盈盈及何廣沛,問到是否被力捧變得大膽?她即笑問身旁的盈盈是否介意,更說:「呢個節目風格係冇底線,我哋都畀佢哋她們用麵粉、意粉放上頭啦!(畀高層點名力捧?)開心到忍唔到笑!其實拍節目前收到風被力捧,所以笑到瞓唔着!」
被爆於節目素顏示人的盈盈,指當時正在睡覺,沒料被廣沛等人以面膜突襲,最終臉上裸妝也被帶走,問是否變「無眉娘」?她說:「冇呀!但敷面膜呢啲咁私人嘅事,居然會喺節目公開。(有冇嬲?)冇,係節目效果。(讀番書之後令EQ變高?)係拍節目令EQ變高。

事後廣沛受訪時,笑言一眾主持人為節目豁出去,故自己也不介意女裝示人:「除咗2兄弟,同其他主持人一齊拍咗半年,已經成為一Team人。(玩得最盡係點?)試過畀6個主持人一開始拍就整亂晒個頭,當時係有少少唔開心,但又唔係嬲。(真係趁盈盈起身時整蠱佢?)嗰Part係講瞓醒時個Look,當時盈盈化咗裸妝,但我哋一入房趁佢擘大眼就成個面膜撻上佢塊面,搞到佢變咗素顏。」
談到前緋聞女友朱晨麗把他降呢為網民,廣沛表示:「唔回應,呢件事希望就此回應,我哋仲係同事。(會唔會同事睇個節目?)呢啲個人喜歡,交畀佢自己決定。(有冇信心節目會令佢笑?)要問番佢,個節目都未出街!」






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *