譚俊彥、李佳芯(Ali)…

譚俊彥、李佳芯(Ali)、姜大衞、郭柏妍、黃庭鋒、謝東閔等在將軍澳電視城為劇集《麻雀樂團》拜神。譚俊彥與李佳芯在輕喜劇中扮演一對,最近開拍廠景,指日接夜開工好似被困在廠景中。他笑言今次與Ali合作發現了她切生果的技能,為大家補充維他命C。Ali笑言由細到大在家中也負責切生果,拍攝時切生果更擺靚果盤。有段時間沒有拍劇的Ali重投劇組,笑言開廠拍攝一星期已經立即習慣,劇集收視有保證的她指沒有壓力,因為每次拍劇也不會考慮收視,今次輕輕鬆鬆也有火花。

講到節目《福祿壽訓練學院》中,李思捷將Ali擺上枱惡搞,將她的經典角色《智能愛人》阿寶,變成《智能雪人》,抽水狂寸Ali仍「未融晒雪」,之後思捷重演換衫一幕被打格仔,明顯影射Ali被內地平台「打格仔」一事,Ali回應一貫大方說:「幾好呀,咁幾開明,自己公司節目笑番,又可以攞到少少noise,觀眾又睇得開心。(認同未融晒雪?)咁大家見到我喺度㗎嘛,同埋攞得呢樣嘢嚟講,即係大家都冇將呢樣嘢放喺心,反而係一個幾好嘅表達。(睇到有冇尷尬?)我冇睇,呢個問題都講咗好多年,最緊要都仲係見到我。(影射你被打格仔?)我喺套劇裏面都真係有打格,證明佢哋有做足功課。(連個樣都打埋格仔喎?)如果用呢個手法笑番自己都得意嘅,起碼都有一個point畀人講,大家會記得呢樣嘢。」




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *