藝人游嘉欣與何沛珈今日(15日)…

藝人游嘉欣與何沛珈今日(15日)現身活動並合力製作月餅,嘉欣在炮製過程中表現論盡,但她就否認是地獄廚神:「我係好鍾意煮嘢食,最拿手係三文魚蛋炒飯。」沛珈就強調月餅是她預先在家中焗製:「我已經整咗一批月餅送畀人,大家嘅反應都係好。(有冇送畀緋聞男友阮浩棕?)未送。(整個心形月餅畀佢?)好難,我好似未見過心形月餅模,如果整心形要送晒畀好多人。(會唔會送月餅畀佢?)見到咪送囉!(佢有冇試過你嘅手勢?)佢未有機會,我整過畀其他一齊做嘢嘅同事食。(會唔會一齊過中秋?)我中秋要喺深圳做嘢,連家人都唔可以一齊過,我要獨自過,自己食自己整嘅月餅。」至於嘉欣自言對中秋節並不太重視,預計會到公園感受一下氣氛。
提到嘉欣最近考車牌一次成功,她透露無意買車:「我諗住可能將來拍劇有用,冇諗過要駕車代步,其實我有諗過考埋電單車牌,但要平衡好好,我連單車都唔識,所以都係算啦!」沛珈坦言也有想過考電單車牌,但爸爸怕她危險而反對,她又指不介意借出私家車給嘉欣,問她不擔心對方駕駛技術?她說:「我可以坐喺佢隔籬睇住佢。(唔驚佢撞花你架車?)架車左邊本身都花,所以佢可以撞左邊,唔好撞花另一邊就得。」



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *