曹永廉(阿廉)在無綫劇集《破毒強人》…

曹永廉(阿廉)在無綫劇集《破毒強人》中以神秘角色現身,阿廉要去到劇集中段才出現,戲中雖然與蕭正楠、張曦雯聯手對付陳豪與胡定欣,但角色卻忠奸難辨,難以看透。劇中有不少動作戲的他說:「今次有槍戰、動作戲,以前古裝就拍得多,但近年就好少拍,其實我動作戲係好差,手腳唔協調。」阿廉又自嘲年紀大機器壞無意多拍動作戲:「年紀大,早幾年又做過心臟手術,跑幾步喘氣,可以嘅話就少啲激烈啦。」

阿廉與阿蕭平時經常互窒,觀眾相當受樂,但今次角色卻相當正經,不苟言笑,他說:「今次同阿蕭嘅對手戲都係正正經經,但係一停機就亂噏。」近期他除了到內地登台與擔任阿蕭演唱會嘉賓外,亦多抽時間打理內地的宣傳公司增加「安全感」,他說:「搵多幾條出路,淨係拍嘢又唔夠安全感,會分啲時間喺內地發展。」




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *