藝人羅子溢今日迎來39歲生日…

藝人羅子溢今日迎來39歲生日,向太太楊茜堯越洋示愛,即時閃爆全網!談到今次與羅嘉良合演父子,他直言感激對方「袋錢入袋」,又大讚「爸爸」弗爆,期待彼此再次合作。

子溢目前正與羅嘉良等身處馬來西亞,為新劇《家族榮耀之繼承者》開工,他今天生日,通告卻由早到晚,壽星仔笑謂:「開工緊要啲,唔使慶祝嘞,我事業心好重㗎,哈哈!」今年未能與妻兒團聚慶生,他改於網上留言,向太太高呼「我愛妳」,又笑說:「我離開咗香港接近兩個月,乜嘢都係佢一手包辦,真係辛苦佢,等我拍完呢套劇,就做湊仔公等佢休息吓。」楊茜堯則越洋「賀壽」,晒出與子溢頭貼頭合照留言:「老公生日快樂,祝你永遠都開開心心,身體健康。」又取笑對方是「39歲的小朋友」,認真冧爆!

據悉,《家》劇馬來西亞外景已近尾聲,大隊9月中可回港繼續拍攝。今次製作費落重本,劇組除於馬國租用萬呎豪宅作主景外,身為「富二代」的子溢更揸跑車代步,兼且全劇西裝更獲度身訂造。談到兩度與羅嘉良結片緣,子溢對他心存感激:「無論做人做戲,佢都袋錢入我袋,為人又親切,換到佢一句『我睇好你㗎』,我真係開心到飛起。雖然呢套劇仲未拍完,但我好期待同佢有第3次合作。」

早前同劇的吳岱融口快快透露自己才是子溢「生父」,子溢笑答:「關於我嘅身世就唔講住嘞,大家到時煲劇咪會知囉,不過我同羅嘉良現實生活中嘅性格都好似,大家都唔鍾意應酬,拍完戲就返酒店圍埋傾偈同研究劇本。」他又大讚對方:「依家嘅佢好弗,如果我到咗佢呢個年紀都可以係咁,就真係好OK。」

至於羅嘉良今次變身「白髮型佬」,他表示:「我覺得幾型喎,監製梁家樹都好鍾意,同埋攝影師拍到好有日本feel。」






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *