藝人陳貝兒昨晚(3日)…

藝人陳貝兒昨晚(3日)擔任無綫慈善節目司儀,本來瘦削的身形明顯清減不少,她坦言近日因工作頻撲,加上要鍛煉體能而減了約5磅:「因為嚟緊要出發拍攝節目《無窮之路》第3輯,今次會帶大家走得更遠,一去就2個幾月,不走回頭路一口氣完成所有拍攝。(擔心再次發生高原反應?)呢個反應一年一度嘞,哈哈!所以咪要準備好體能囉,希望今次捱得住。」她又表示正為準備兩個月的物資及行李而大感頭痛。

由於今次拍攝期長達兩個月,在內地吃得開的她又一直工作不斷,故今次要推掉不少商演才能讓出檔期:「完成所有拍攝,先再繼續搵錢啦。而《嫁到這世界邊端》亦有可能開拍新一輯,依家手上都有啲新個案嘞,而昔日嘅主角太太們一路增添新家庭成員,喜事重重,所以大家都希望趁節目開第二季嚟番次『合體』。(佢哋咁多喜事,都希望沾染埋妳?)好吖,不過真正開拍相信最快都係明年嘅事嘞。」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *