歌手許志安昨晚(3日)…

歌手許志安昨晚(3日)出席慈善活動,即間獻唱新歌《不枉》。早前到美國開騷的他開心表示:「好耐冇試過長時間表演,唱咗兩場、每場唱足兩個幾鐘,大家(歌迷)畀咗好多支持,放棄影相及拍片機會,用手機做出燈海,好多謝大家畀我動力。」昨晚所見,安仔精神狀態不錯,他透露接下來將到新加坡開騷,故近日積極練跑,更試過跑步期間撞到同行,彼此寒暄並一齊「跑番幾圈」。

安仔又表示目前正接洽到澳門開騷,當問到會否考慮在香港舉行演唱會時,他坦言所屬唱片公司亦有此計劃:「最快都要明年先事成,因為仲未入紙申請。如果明年未得,我都諗住會喺較細嘅場地搞mini show先,回饋番歌迷嘅支持。(有網民留言話跪求你喺香港開演唱會喎。)我都聽聞,好開心。」安仔指自己上次在港開個唱,已是2015年的事,即使是其他形式的大型演出,也至少已相隔起碼5年時間,故很期待有機會與歌迷現場互動,當問到生理及心理上各方面是否已準備就緒,安仔笑着點頭。

他又指自己於美國剛完成所有演出,即接獲太太確診新冠肺炎的消息。他表示:「其實當時都諗住飛返嚟香港嘞。(喺屋企冇隔離?)冇,要互相照顧嘛,不過日日快測我都冇事。」安仔坦言反而在美國期間擔心會染疫影響開騷,故10多日只留在房間及健身室。另外,黃心穎再有動作,日前在無預警下推出新歌,安仔大方回應:「我知道,但冇回應,大家向前看啦。」至於《勁歌金曲》壽終正寢,曾在奪得「最受歡迎男歌手」時發表「廚房宣言」的安仔表示:「相信會有其他音樂節目,歌手都希望有更多演出機會,而音樂節目係接觸大眾嘅平台,平台對歌手及樂壇都係好事。」



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *