王晶製作劇集《一舞傾城》…

王晶製作劇集《一舞傾城》近日熱播,劇情引起網民熱烈討論,定居加拿大的李婉華亦加入戰團,日前在個人影片頻道「豪華博客」,公開批評《一舞傾城》劇情露骨教壞細路:「套戲講來講去都係媽媽生點叫個客去買處,一定要講係處女,要好多錢買,大佬,你放在乜嘢時間播?用來撼ViuTV呀!我都以為係《華燈初上》咁,你可以拍到《胭脂扣》咁,但佢每一句對白都係講(處女)」,而林子博亦加入討論,直指《一舞傾城》尺度過大「不如播四仔算」。

昨日(3日)王晶在微博出Post反擊,嘲諷李婉華與林子博為過氣藝人及奀星,仲話李婉華「戲屎」,合作過一次剪走大量戲份:「我一向很少為自己作品的被評論辯解,但這兩天看到V竟找了一個過氣四線,一個走路黃絲十八線來批評,我激到笑!搵五毛都出多少少錢吖!Richard!咁孤寒!李婉華响TVB都屎戲之王,我電影用過一次嚇到剪左大半,响度扮識,識就唔駛冇得撈死埋响加拿大啦!仲有个乜嘢博,去英國都冇得博㗎啦,去執垃圾啦!想响網上欺凌阿叔?因住你D仔女比鬼仔欺凌好過啦,都懵盛盛!」

翻查資料,李婉華曾參演王晶執導的1993年電影《至尊三十六計之偷天換日》,飾演第二女主角,論戲份及搶戲程度不比第一女主角鍾麗緹少,仲同梁家輝有一場意識大膽又好笑的情慾戲,有網民出Post回帶這一幕戲,指李婉華都演過意識不良的劇情,鬧《一舞傾城》屬「五十步笑百步」。



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *