藝人陳星妤憑劇集《一舞傾城》…

藝人陳星妤憑劇集《一舞傾城》而人氣急升,她今日(25日)以低胸及露腰打扮現身藝術展,她稱服裝只是應大會要求,但承認因角色而令工作及曝光機會大增,講到性感底線,她說:「三點不露,我都唔係咁開放。(劇集製作人王晶冇游說你性感啲?)佢今次已經手下留情,叫我飾演處女,處女都唔會露太多。」

她預告下周劇情發展,將會跟關楚耀有激情場口,問到是否只有一秒激情?她否認:「我哋會有床戲,拍咗好多,但唔知會剪成點,拍攝時尺度都係大膽,關楚耀冇着衫,我都有啲嘢睇,相信能滿足大家嘅眼球。(如果王晶搵你拍電影,肯唔肯再性感啲?)咁觀眾反應要再熱烈啲。(想做晶女郎?)依家啲人都叫我做晶女郎,覺得幾新奇,我由最後一個處女變咗做晶女郎,我都好喜歡電影,希望有機會喺電影方面發展。」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *