藝人佘詩曼、李施嬅及高海寧(高Ling)…

藝人佘詩曼、李施嬅及高海寧(高Ling)現時正為無綫新劇《新聞女王》拍攝中,佘詩曼戲內戲外貴為「一姐」,當然甚有阿姐風範,除了不時指教新人外,更經常派福利,既買靚湯,又「萬歲」請大家食宵夜。而高Ling亦好識做禮尚往來,昨晚大夥兒於錄影廠拍攝大場口,她就買了200個冬甩為大家打氣,李施嬅、佘詩曼、何廣沛、林正峰等都有於社交平台出PO多謝高Ling的心意,近排劇組為趕拍不時拍至凌晨,絕對是苦中的一點甜。

高Ling接受東網訪問時謂:「係呀!我哋尋晚拍到好夜,拍到2900(凌晨5點),所以萬歲咗啲donut,但係其實我係第一次萬歲,平時阿佘、馬國明係一不停咁請我哋食好嘢!」而阿佘受訪時亦開心謂:「尋日好開心,高Ling萬歲呀!因為我話好鍾意食呢個donut,佢就去訂,全組人都食得好開心。」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *