《愛回家之開心速遞》昨晚一集Bonnie…

《愛回家之開心速遞》昨晚一集Bonnie(林凱恩 飾)和蔥頭(丘梓謙 飾)終於公開戀情,男方早就向杜演(李啟傑 飾)坦白二人關係,希望他不要再追Bonnie;沒想到杜演在工作上向蔥頭報復,又以「拆彈」為由假扮自己才是Bonnie真正的男朋友,千方百計想得到她的芳心。

杜演在昨晚一集壞事做盡,除了在片場「搞鍋」蔥頭的髮型之外,又不斷NG累Terry(李偉健 飾)狂摑蔥頭,摑到面紅兼流血先收貨。隨後,杜演為掩飾蔥頭是Bonnie男朋友一事,竟在記者面前謊稱自己才是與女方拍拖多時的人。杜演收買堅慌(陳俊堅 飾)、頭皮(吳卓衡 飾),著他們起哄,要二人在生日會上咀嘴,Bonnie陷入尷尬之苦但又不敢出聲,蔥頭即時現身阻止;蔥頭教訓杜演,把他的頭硬塞入蛋糕中,仲當住眾人面前兩度咀嘴Bonnie,戀情曝光。

睇預告片所見,今晚一集,由於蔥頭和Bonnie的接吻照廣傳,形象大受影響,廣告代言被撤換,連「忠粉」大小姐(林淑敏 飾)都呷醋而取消贊助《揸流攤》的拍攝工作,但蔥頭面對潮偉(袁文傑 飾)時,揚言絕對不會為此而跟Bonnie分手。

對於「蔥Bon戀」終於名正言順公開,丘梓謙於現實生活中同樣跟蔥頭一樣,早就大方承認跟麥皓兒相戀,兩人感情穩定,拍拖接近10年。丘梓謙接受《晴報》電話訪問表示:「蔥頭呢個角色塑造成好孝順、乖巧,係好體貼嘅偶像,除咗對Bonnie好,對熊尚善、大小姐同Fans都好溫柔體貼,絕對係模範男仔,越寫佢就越多人鍾意,真係好多謝編劇。(拍咀嘴戲女友皓兒會呷醋?)唔會呀!因為我哋成日都研究劇本,佢仲嫌我唔夠Sweet!畢竟我同皓兒拍咗拖差不多10年,已經有老夫老妻嘅感覺,但我同Bonnie應該要有初戀嘅感覺,所以皓兒叫我演戲時要『加甜』。」

除了接吻戲之外,其實被Terry的掌摑全都是「打真軍」,丘梓謙說:「好明白真打真實感會好好多,打幾吓唔會打暈或者打死。李偉健真係好好人,每次打完都問我有冇事。」他笑言由於真打,也真的留下紅色掌印,近鏡見到的紅痕並不是化妝。



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *