著名形象指導張學潤(Nel Nel)…

著名形象指導張學潤(Nel Nel)前日(18日)於內地驚傳因燒炭離世,享年59歲。Nel Nel生前人緣極好,不少圈中好友均會發文悼念,但Nel Nel家屬疑不滿有個別人事拍視頻去蹭熱度,羅霖今日在活動上更代表其家屬發言:「(身後事)一切從簡,好多朋友都懷念佢,甚至有啲朋友會拍一啲視頻會講啲嘢,但佢屋企人同公司都希望佢可以刪除條片,因為唔想Nel Nel受到委屈,好朋友都想保護佢。」

羅霖未有開名,但據悉羅霖口中的「有啲朋友」其實是指肥媽(Maria Cordero)。肥媽與Nel Nel相識超過30年,在Nel Nel驚爆離世當日已接受傳媒電話訪問,透露Nel Nel因被人拖數陷入財困,致走上絕路。昨日肥媽再在抖音拍片,以「深切緬懷亡友NEL NEL 張學潤」悼念故友,再爆Nel Nel除財困外,還受感情困擾,期間神情極度哀傷,講到:「你唔係白叫我阿媽架嘛,點解每年有事你都搵我,點解依家你唔搵我呀!」更握拳連續3次大力拍打自己隻手,激動爆喊,並希望大家為Nel Nel祈禱。

片段一開始,穿上藍衫黑褲的肥媽皺著眉頭說:「無論經濟上問題,感情上嘅問題,佢都會第一時間打畀我,佢打畀我會即刻同佢解決所有問題,解決問題之外,仲同佢安排同教佢點賺番個錢。」她指得知Nel Nel返內地工作,自己便以為好放心:「我覺得我帶咗佢,個個都識佢,自己都要長大,聽講佢就上大陸。聽到我話好好啩,十幾億人,我就放下咗呢個心頭,我覺得好唔開心就係,點解30幾年嚟你發生事都係打畀我,點解呢次你有事唔打畀我呢?你打畀我咪冇事囉!」

肥媽指聽朋友透露Nel Nel遭人「走數」陷入財困:「佢財困都幾緊要,好唔開心,同埋感情,加上財困啦咁樣。無理由,真係冇理由為咗錢走呢條路,你唔係白叫我阿媽架嘛(握拳大力拍),點解每年有事你都搵我(再拍),點解依家你唔搵我呀!(又再拍)」情緒顯得好激動。

肥媽續邊喊邊說:「當一個人冇朋友傾偈時,我覺得佢係唔好意思打畀我,因為佢覺得要爭氣,我諗佢係唔好意打畀我,記住呢個世界係冇唔意思嘅,知唔知呀!做錯嘢係可以回頭,但死咗就冇得番轉頭!希望大家可以同佢禱告,原Nel Nel一路好走,我唔會再向鏡頭交待,多謝,多謝!」最後閉眼合十雙手,片長約2分15秒,至今午4時片段仍未刪除。





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *