歌手關楚耀(Kelvin)於「520」日…

歌手關楚耀(Kelvin)於「520」日子宣布與拍拖6年的網紅空姐女友Joann求婚成功,他現身無綫新劇《一舞傾城》宣傳時心情大靚,更獲同劇演員送上祝福。Kelvin透露求婚已籌備了一段時間,並於今年2月趁泰國旅行,在當地朋友協助下在酒店求婚成功:「我放咗好多心機,最緊要老婆開心,Happy wife、Happy Life。」更指現時是人生新開始,坦言往日工作為屋企,現時家中添了新成員,問到是否包括小朋友?Kelvin聞言否認道:「係妹妹上月生咗小朋友,屋企真係多咗新成員,我就做咗舅父,我原先諗住結婚先,過1、2年二人世界先有造人計劃,但見到妹妹個小朋友,我都想快些了,但都係順其自然。(求婚幾個月先公布好口密!)其實好多身邊朋友都知道,只係太太想喺特別日子宣布。」

談到婚禮細節,Kelvin表示有意旅行結婚簡單完成婚事,婚後夫婦二人將在港生活,問到老婆是否不用工作?他笑說:「梗係唔係,佢做網店比我仲勤力,所以我要更上進。」而Kelvin更透露拍攝《一》劇前因百厭騎越野單車跌斷手腳,手術後連行路也有困難,欲放棄之際有未婚妻從旁鼓勵:「佢話有咁好機會、咁好角色,跛住都要上去啦!所以最後我都有做到,當時仲要隔離一個月,拍攝期間幕前幕後都好照顧我。(你之前送20萬現金畀老婆,現實同角色一樣鍾意派錢!)唔係嘅,嗰20萬係同老婆夾份做生意嘅資金嚟嘅。」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *