無綫女星朱智賢與男友謝東閔走過偷食風波後…

無綫女星朱智賢與男友謝東閔走過偷食風波後,二人鮮有公開晒愛,連合照都少見,早前謝東閔見人時,就自爆同女友冇傾過結婚一事,亦未有拉埋天窗之意,令外界對兩人感情多揣測。不過二人好友、《中年好聲音》參賽者曹敏寶日前就晒出朱智賢同謝東閔嘅親密合照,大家先放心兩人感情仍然穩定,時不時都孖住出巡。當中朱智賢就喺合照下面留言「警告」曹敏寶:「你跪低先好同我講嘢。」曹敏寶則回覆:「你唔好喺度亂噏廿四,嚇死人咩。」似乎好友間都知朱智賢同謝東閔繼續打得火熱。

對於朱智賢疑不滿他將合照曝光嬲爆一事,東網聯絡上曹敏寶,她表示:「我同佢講嘢不嬲都係咁,大家唔駛放大。因為我叫佢地做「師傅」,所以佢就講笑叫我下跪,好似古代嘅臣子咁解咋。放心放心,我哋10幾年朋友,咩都講得出啫。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *