女星鄧麗欣(Stephy)與藝人洪永城(Tony)…

女星鄧麗欣(Stephy)與藝人洪永城(Tony)今日(7日)出席慈善步行活動,親身感受山區農民孭水的艱苦。Stephy表示已參與此項活動:「覺得好有意義,亦係一個好好嘅親子活動,又可以教導小朋友做善事。」除了參與本地慈善活動外,她表示亦曾隨隊前往世界各地進行探訪:「每次去都有唔同經歷,例如啱啱去柬埔寨幫缺水家庭,以前會諗以為係運水畀佢哋,去過先知原來係落手落腳幫佢哋起水窖,等佢哋可以自給自足。」另母親節將至,Stephy表示已預備陪媽媽食飯及送花:「陪伴係最重要!」

至於Tony就表示原想帶同囡囡Amber一起出席,但碰巧女兒昨天出水痘,又指待女兒長大一點,便會向她灌輸要多行善及幫助社會上有需要人士的美德。談到他近日與太太梁諾妍出海遊玩,她笑指太太對自己「籌備」多時的弗爆身形十分滿意,但卻不滿他甫相前沒有先給她過目:「我覺得好完美,但太太話唔得㗎有啲嘢要執㗎,要過濾下先㗎,你唔明㗎啦!哈哈!」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *