一直被視為「黑馬」的羅啟豪(「英國豪」)…

一直被視為「黑馬」的羅啟豪(「英國豪」),果然愈戰愈勇!對於今次奪得季軍,他表示是自己意料之外,但已經圓夢:「盲舂舂參加呢個比賽,諗住博一鋪,因為我成世人都未參加過歌唱比賽,到咗呢個年紀機會係會愈來愈少,經過漫長的六個月,係經歷過好多起跌,真係冇諗過入到三甲,絕對係好開心、驚喜,所以心情好複雜。」
問羅啟豪會如何慶祝?他搞笑的說:「首先,我要食番餐勁嘅,同埋要瞓番覺好!好多人都知道我好為食,為了保持水準,呢個比賽都有戒口,期間都有做運動。我比賽初時真係肥腫難分,呢家都有人以為我減磅,我諗係壓力,同埋喺電視城走來走去,每日都可能走咗幾萬步。」
此外,他還表示感激家人到場支持,見證獲得季軍一刻。而一直在英國生活的他,透露會留港發展歌唱事業,並表示會將之前在倫敦購入、僅住了兩天的新屋放租。



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *