現年36歲的周吉佩(吉吉)…

現年36歲的周吉佩(吉吉)爆冷奪得無綫《中年好聲音》首屆冠軍,他在總決賽前接受「蝦頭」楊詩敏和連詩雅的網台節目《絲打圍佬》訪問,大談參賽的心路歷程和港姐太太黃彥欣的關係轉變。

周吉佩追求音樂可謂波折重重,早年他曾瞞着太太簽約唱片公司,後來影響到正職收入,當時太太是正在陀第一胎,令太太對他大失信心,更傷到彼此的信任。二人經常為音樂有拗撬,吉吉為怕被太太指「發明星夢」,在家中都不敢唱歌,甚至不敢出聲,他說:「好似啞咗咁,從來冇喺屋企唱過歌,小朋友都唔知我係唱歌嘅。」

今次參賽亦是先斬後奏,太太是從好友曹敏寶口中得知他參加《中年好聲音》的消息:「我仲記得我嗰陣喺老婆隔籬睇到個message,心諗死喇!」吉吉在比賽中一度被淘汰,之後收到製作組電話,有機會重返節目,他形容太太此時「突然醒咗」:「我個人沉醉喺失落感,電話都唔想聽,跟住我老婆行出嚟話製作組好似搵我返去,佢話嗰下佢覺得原來你條友仔都有人欣賞你㗎喎!」

吉吉直言今次參賽最大得著是「太太180度嘅轉變支持」,他透露與太太在25歲訂婚,28歲結婚,笑言心態上「唔想走寶」。婚後不久便有了小朋友,但同時亦沒有了二人世界,他大呻分房瞓長達七年:「我同我老婆分瞓房七年,好慘啊!我要投訴!因為我太太生咗小朋友後,母性突然大爆發,完全skip咗我,將我啲被鋪掉去間細房,要我自己瞓,佢同小朋友瞓;由嗰日開始分房瞓到今日,七年幾。」

如今大女7歲,細仔5歲,兩個小朋友跟媽媽瞓同一間房,而他就自己瞓很不開心,此時蝦頭和連詩雅忽然發現重點:「不過你哋都都有細仔喎,仲可以製造到細佬。」周吉佩尷尬笑說:「喺梳化嗰啲,哈哈」







Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *