谷婭溦為活動擔任表演嘉賓…

谷婭溦為活動擔任表演嘉賓,她透露今次會獻男人歌,非常熱血:「我剛剛綵排時有少少問題,因為個Key好低,我要高8度咁唱,我未試過,對我嚟講都係大挑戰。」她透露下月會推出一首由她作曲的新歌,大家可以期待一下:「詞就唔係我填,我之前試過填廣東歌詞,但監製話全部唔啱音,如果國語歌,我會自己作曲填詞,但廣東歌填詞仲要學習吓。」
除了唱歌以外,她表示知道公司有意再開拍新一輯美食節目:「一切睇公司安排,我緊係想拍,因為可以食好多嘢,我係吃貨,不過我食嘢冇節制,會食到嘔,嘔完再食。」她自爆之前吃得太多,胖了10磅,要靠鬆身衣服遮掩,問到身材有否變好?她無奈說:「冇,肥晒喺腰同大腿,不過瘦得好快,我下個月頭就要拍MV,有信心喺5日內減7磅,只要我忍口唔食嘢就得。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *