視帝陳展鵬日前出發到澳洲為今屆華…

視帝陳展鵬日前出發到澳洲為今屆華裔小姐擔任評判及表演嘉賓,他指今屆華姐質素非常之高,更Tip中3甲。展鵬已有7、8年沒有到當地,今次更專登請了多日假與太太單文柔(Phoebe)到那兒過浪漫的情人節,他受訪時幽默的謂:「我好多年冇去澳洲,今次公司安排得好好,之前每次都來去匆匆,我請咗幾日假同Phoebe喺度玩,忙裏偷閒,呢度天氣非常之好。之前結咗婚都未有時間去度蜜月,呢幾年大家都辛苦,又要做嘢,又要照顧小豬比,今次當係畀住啲『利息』先!啲利息都好貴㗎!已經將今次嘅酬勞擺晒喺個TRIP度。」

展鵬於當地有不少朋友,大家都很好客,帶他們去吃海鮮及遊覽,展鵬謂:「朋友帶我哋去食海鮮,呢度啲中餐館水準比之前更加高,我哋都出咗海同去酒莊參觀,因為Phoebe第一次嚟,我帶咗佢去抱樹熊同袋鼠BB。」Phoebe受訪時表示之後會盡情享受陽光與海灘,她說:「我一直都好想嚟澳洲,知道呢度有好多好靚嘅沙灘,所以之後都Plan咗會去,今次呢個Trip係橫跨咗情人節,所以情人節我哋都會喺澳洲過,雖然展鵬成日都話未度蜜月,但好似今次咁已經好開心。」





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *