藝人蔣祖曼、朱晨麗、龔慈恩…

藝人蔣祖曼、朱晨麗、龔慈恩、楊卓娜、歐瑞偉等,今日(3日)在荃灣為無綫劇集《輕.功》結局篇宣傳,朱晨麗大感不捨,因大家相處了一段時間,感覺像家人,想起也想喊。
蔣祖曼指已相約一班演員星期五一齊食飯看大結局,但黎耀祥最終也趕不及返港宣傳,希望他快回來請食飯。 朱晨麗明天將為由「影帝」張家輝編、導、演的電影《贖夢》開工,她表示心情緊張到睡不着:「自己都唔係第一次拍戲,一嚟佢係影帝,同埋係我偶像,所以好耐冇試過咁緊張,未見到佢已經心跳加速,又擔心演得唔好,會把握機會偷師。」

蔣祖曼聞言即笑言要來探「美斯」(指張家輝)班:「欣賞咗張家輝好耐,『化骨龍』時期已經鍾意佢,佢有演技、外貌、才華同味道,你哋唔覺得佢好靚仔咩。」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *