大劉劉鑾雄今日召開記者會交代他與…

大劉劉鑾雄今日召開記者會交代他與舊愛呂麗君的關係,嚴正澄清外界對兩人可能會復合的揣測。大劉在會上還激罕大談過去的女朋友,當中包括他的娛樂圈中舊愛。大劉表示他過去曾有好多女朋友,娛樂圈的女友只佔1%。他承認會在金錢上照顧舊愛,但也要看對方是否值得。

他說:「有啲無良心嘅,有啲賤到無倫嘅。我講娛樂圈都有唔少㗎,賤到無論嘅人。我呢度講兩句吖,就唔會開名喇,費事搞出大鑊。以前有個女朋友,兩姊妹夾埋冒簽我名,整張假文件去電油公司,申請張油卡,佢又唔好彩畀我會計部check咗出嚟,我都無去報警,如果報警就衰梗。我淨係話『喂,你哋太狼喎,咁都得嘅』我淨係提佢,如果我報警佢死硬嘅。我都無咁做。」言下之意即有人冒他簽名詐騙金錢。

他其後又表示:「乜人都有㗎呢個世界…好似油卡呢啲咁,你諗唔諗到佢會咁做?一個月萬幾蚊電油之嘛,都殺嘅但係犯法㗎喎,清唔清楚意思呀?」他強調今次開記者會最緊要是要出來澄清,不想再有人造謠造非:「蕭才子話我最愛係李嘉欣,咩The One,唉…好多嘢谷谷埋埋。」

他又提到他集團旗下的物業,位於尖沙咀的The One,他說:「個大廈名係我個仔劉鳴煒改,我本人喺任何思想,任何環境之下,都未諗過一個叫「The One」呢個字出嚟,我唔知你哋明唔明白我講乜嘢。」

他還揭當年盛傳他於報章頭版刊登示愛廣告,以「The One」賀舊愛李嘉欣生日傳聞的真相,表示:「我個人呢就好肯幫人嘅,當有啲人想搵老襯,成個廣告版隊埋嚟,叫我搵啲秘書去登廣告,我都會照幫手嘅。(當年個廣告係咁樣發生嘅?) 咁樣仲聽唔明?我都話我本人從來都無諗過個字叫「The One」,工作上都私人都無諗過。(蕭若元話The One係你一生中最愛?) 超,咁我依家講咗你明唔明白呀?個稿係人哋交嚟叫我秘書去登,就借我秘書去呃個老襯囉。」他續說:「結咗婚兩三年呀,一年都同我攞幾個鱷魚皮、鑽石手袋啦。」

大劉早前被影到與前女友呂麗君(現名呂姵霖)驚現銅鑼灣皇室堡行街,這次更是二人情斷八年後首次合體,即引起外界極大迴響,甚至有人揣測兩人是否舊情復熾。雖然大劉早前大劉已特地對此出聲明澄清,不過因各界仍然對事件提出不少疑問,所以他決定於今早十一時開記者會親身交代事件。



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *