劉鑾雄(大劉)今日在記者會上提及…

劉鑾雄(大劉)今日在記者會上提及不少有關他的傳言,其名下位於尖沙嘴的商場The ONE,被指是為女友李嘉欣所命名,早年已送贈給太太陳凱韻,對於商場命名意指「一生中最愛」,大劉稱「The ONE」是兒子劉鳴煒所改,大劉表示:「本人任何思想環境下、私人和工作上都無諗過The ONE,有人畀稿交畀我秘書去跟,叫到我就做,借我秘書呃咗個老襯。」

有記者問及商場傳意指一生中至愛?大劉「超」了一聲,並說:「結果成功咗啦,我替佢開心呀,唔係咁易搵!(商場改名?)緊係唔會,我使改?因為啲人唔抵得我,搵少少又多女友,娛樂圈鬼同魔就多!但我做人有道德底線。」問到有緋聞女友是值得一讚?大劉稱:「娛樂圈?I Am Sorry,無,絕對絕對無!即係同我有緋聞果啲。」







Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *