「視帝」陳豪晚上在灣仔為邵氏網劇…

「視帝」陳豪晚上在灣仔為邵氏網劇《執法者們》開工,昨日(16日)生日的陳豪獲黃宗澤(Bosco)、宣萱、樂易玲送驚喜慶生,送上蛋糕和生日歌,相當開心。笑問面上有傷痕化妝的Bosco是否被宣萱打偒?他笑言是被陳豪所傷,但受傷了也要來為他慶祝。陳豪指劇組安排了半天假期,讓他能夠與屋企人在家慶祝生日,在太太陳茵媺的指導下,仔女以樂器合奏生日歌,又各自設計了陶瓷咖啡杯送給他,陳豪說:「小朋友心思禮物係自己想要嘅,咖啡杯會輪住用。」

講生日願望他指宏觀看希望經濟會好點,世界和平。問到市道差,經營咖啡店的他有沒有遇上困難?他說:「還好,又唔係好好,又唔係好差,守得都ok。」他又指北上消費熱潮反而對他的咖啡店沒有太大影響,因為咖啡店是低消費行業。問到可有辦法提升咖啡店生意?他說:「好多人都講過,若然租金可以調整少少,就可以以製造生存空間畀商戶。」

講到早前曾提過有意擴充咖啡店,他指要步步為營,陳豪說:「大環境唔太理想下,見到好多機會,因為好多生意走咗,有好多吉舖靚位走出嚟,雖然有呢個打算,但係會等租金唔太高,環境又唔錯先做。」可會考慮買舖?他說:「依家就係買咗舖嗰啲人出事,冇諗過有呢啲情況出現,依家大家都咬緊牙根。」他又透露5月完成拍攝後看看有沒有時間和太太二人世界去旅行。
宣萱和Bosco與陳豪相識多時,但原來也是第一次現場為他慶生,宣萱更專程回劇組祝賀陳豪,誠意十足:「合作咗好耐,佢係我了解嘅一個好男人。」宣萱只是說一個好男人,明顯沒有Bosco份,他笑說:「冇計過我嘅。不過,我畀人打到咁,梗係衰男人啦。」宣萱解釋與Bosco之前只合作過兩套劇,所以對他了解並不算深。




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *