76歲的前無綫(TVB)資深藝人秦煌…

76歲的前無綫(TVB)資深藝人秦煌,憑經典劇集《射雕英雄傳》飾演老頑童周伯通一角深入民心。早前有報道指他在酒店房間不慎跌倒受傷,最後送往醫院治理,現需留醫觀察。

今日(29/3)林偉現身油塘出席無綫劇集《逆天奇案2》宣傳造勢活動。對於經常照顧獨居酒店的秦煌起居飲食,有情有義,林偉接受《香港01》訪問時說:「其實有時候如果時間上我配合唔到,幫唔到佢買嘢,我都會叫佢等等先,而佢都唔會勉強嚟,大家都係戲行都會知。(網民覺得你係佢半個監護人!)其實最近我已經聯絡到佢嘅屋企人,而佢屋企人都已經去過醫院探望,而呢個重擔我已經交返畀佢哋嘅屋企人,始終醫院方面好多嘢都要同佢家人溝通,而我身份係朋友關係,又唔係咁合情合理。尋晚佢打過畀我,佢都好精神。之前佢同我傾電話嘅時候反應係好慢㗎,佢同我講佢就嚟會康復,遲多三幾日就會好快就會出返嚟。(上次探佢咩情況?)上次見佢話自己隻腳有啲痛,見佢右腳小腿有啲腫脹。(話佢隻腳要紮繃帶,好似糖尿腳!)唔出奇,佢年紀大,都會有三高,最緊要有適當嘅治療。(有冇幫佢洗傷口?)我冇睇,因為我唔識,我幫佢唔到,呢啲要護士先幫到佢。(類似糖尿腳?)係,類似係糖尿腳。(話佢唔戒口,都鍾意食零食!)而家佢要戒口啦,醫院同康復中心都唔會畀佢食。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *