有「無綫御用癲婆」之稱的趙希洛有…

有「無綫御用癲婆」之稱的趙希洛有學歷有家底,大學畢業後大可找份高薪厚職,但她卻選擇投身演藝圈,外人可能會覺得她明星夢,但她不但無用「星二代」身份靠關係走捷徑,反而不斷默默耕耘用作品說話,終於在2019年台慶頒獎禮上奪得《最佳女配角》,正當捱出頭有望上位之際,趙希洛今年9月時突然宣佈離巢,令不少觀眾大跌眼鏡。她在接受《香港01》專訪時,大談決心離開娘家的原因,認為現在是Perfect Time,希望找回演戲的興趣和初心:「唔想去到『滑牙』先同大家講我唔得。」

場地:中環迷你酒店

放假尋回演戲初心 唔想做到滑啞先話唔得
趙希洛坦言當初決定離巢,是希望能放一個長期讓自己休息一下。過去3年疫情,她自覺幸運,接到不同的劇集,一直有得開工,但同時這3年,她沒有好好放過一個假,最誇張更試過同時疊住拍攝三套劇,「作為演員,有監製搵妳係幸福和開心嘅,但當三年都困住喺香港,就算期間有去上唔同嘅訓練課程,我都覺得需要唞一唞,去放一個長少少嘅假期,搵返對演戲個初心和樂趣,因為如果我無樂趣,就等於只係交了一個功課,質素唔會好。我希望有一個好嘅performance畀到觀眾,我唔想『滑牙』,唔想去到『滑牙』先同大家講我唔得、我要放一個好長嘅Break。」

所以離巢後的第一件事,趙希洛並不是心急著找新工作或新公司,而是給自己放了一個長假期,先後去了英國、法國及美加體驗,期間她在美國參觀了Warner brothers和Paramount studios兩間電影公司,認識當地戲劇文化後,令她大開眼界。

跟黃秋生學戲有所領悟
回港後,趙希洛報讀了黃秋生一個演藝課程,當中讓她有所領悟,「老師講咗一樣嘢,就係有好多嘢可能困住咗自己,呢個時候我突然『叮』一聲,好明白佢嘅意思,因為我有時成長喺一個好舒服、好安穩嘅地方,慢慢變到自己好多嘢好放唔低,例如形象包袱、和創作方面嘅諗法等,於是就一次過放低晒,去搵返自己(對演戲)嘅初心和快樂,和搵返演戲嘅樂趣。」

趙希洛坦言有時都會很迷失,她相信要愛一個角色才能投入,但不斷做的時候,就會開始擔心演藝方式會否好類近,「可能大家認識的趙希洛,例如《愛回家之開心速遞》中的『無知May』係好傻嘅;《十八年後的終極告白2.0》裡面係一個好有型嘅太太;《金宵大廈2》佢係一個好似小丑女溝咗一個怪人誕生出嚟嘅角色;之後去到《隱形戰隊》佢係一個臥底嘅Big Boss。雖然每個角色都好清晰,但我覺得自己需要多啲嘢,先可以再做得更好。」

要跳出效力了15年的舒適圈,趙希洛坦言需要好大勇氣。回想這些年,她對無綫只有愛,沒有恨,因沒有無綫就沒有她:「佢對我嚟講係非常好嘅平台,我從當時一個唔識睇中文、連一串廣東話都講唔到、又唔識表達嘅女仔,喺香港沒有朋友,攞住兩個篋就返嚟開始慢慢build up,仲要係沒有演戲底子,只有校內音樂舞台劇嘅演出經驗,試問有邊間公司可這樣容納妳呢?之後仲可以由一個企後面嘅小妹妹,到能企喺頒獎禮台上去多謝曾經給機會我嘅人,去令我實現到自己嘅夢想,我覺得要感恩。」

趙希洛透露公司曾出動「銀彈」攻勢挽留她,價錢是開心的,但她仍堅持自己選擇,「當刻我唔知道我幾時ready好去再接任何工作,我好想去報讀一個很長嘅課程,咁啱合約又完,係Perfect Timing去自我增值,後來就遇上黃秋生開班了,佢教得好好。」

不覺遭無綫冷待 難忘獲劉江當面稱讚

不少網民替趙希洛不值,覺得她奪得「最佳女配角」後,戲份反而愈來愈少。但她不認同,覺得在《隱形戰隊》只是角色設定而已,她很喜歡,「有時唔係睇妳戲份多與少,而係睇個impact。」而趙希洛對舊公司也心存感恩,不覺得遭冷待,「其實我已好好,我有獎啦、有認同啦、我有機會啦,我喺疫情期間,仲好幸福地不段咁拍劇。」

趙希洛亦開心在公司認識到一班好朋友,例如黃智雯、林夏薇、黃德斌、林淑敏、郭少芸及徐榮等等,大家在演藝路上互相支持和分享,亦以及遇到不少好前輩,這都是無價的,「例如司棋姐(李司棋)和毛姐(毛舜筠)啦,我哋喺《天天天晴》合作過,佢哋都係非常非常好嘅前輩,兩個都好肯幫助後輩。之後還認識到雪妮姐、羅蘭姐,尤其是劉老師(劉江),我記得我攞獎嗰晚,劉老師親自過嚟:『我都話係妳㗎啦!』我個心當刻係被融化咗,好窩心,我至今仍記得呢一幕。」本身有學歷、有家底的她,大可找份高薪厚職,過著優哉游哉的生活,但趙希洛卻選擇堅持在演藝事業上打拼,原來這跟家人反對她入行有關,激發她要更加努力,「我16、17歲嘅時候,我偶然考一個試要扮《The Crucible》其中一個角色,仲要係我自己改編嘅,最後成績非常之高,老師就推薦我考澳洲演藝學院,但我當時唔夠18歲,要家人簽名,咁我填晒表格,有埋推薦書了,就好開心返屋企同屋企人講,點知佢哋唔肯簽,話:『妳讀好啲書先啦,讀完書再諗做咩啦!』嗰時對我打擊好大,真係喊咗出嚟,但就同自己講,佢而家唔畀,我有一日都要做,所以我讀完書就決定返嚟香港,我要成為一位演員。」

趙希洛的媽咪正是前TVB藝人梁小玲,問到初入時挾著「星二代」身份會否感到困擾?她直言:「我以前覺得呢個字壓力好大,因為我做每一樣嘢,外界對我嘅要求和批評都更嚴,人哋有機會同妳媽咪講:『妳個女唔適合做呢行。』其實呢句說話我聽過無數次,由我未入行想入行開始,個個已經同我講『妳唔適合做呢行。』我都聽到慣咗了,後來只能扮聽唔到。」雖然經歷無數次『妳唔適合做呢行。』但趙希洛用努力說話,由最基本學寫中文字開始,一步一步向大家證明她的進步。

享受自由身狀態 望作多方面嘗試
回復自由身的趙希洛,不心急簽公司,她發覺自己原來是需要一些空間,暫時這個狀態都幾舒適,最緊要有得選擇,認為適合自己才去做。樂觀的趙希洛,不認為外闖競爭對手會多了,反覺得可演出的平台和可合作的單位更多,而她亦好有興趣經營社交平台,正努力學習中:「好似試當真和小薯茄,他們全部都係自己諗、自己度、自己寫,我覺得好犀利啊!」至於沒有了無綫這座「大靠山」,可曾擔心會「無嘢撈」?趙希洛抱正面態度面對,希望這段時間裝備好自己,未來除了在電視上,電影和舞台劇都可以發展一下,甚至乎唱歌都可嘗試,因她本身喜歡音樂舞台劇,所以很喜歡唱歌。

趙希洛又談到電影是她未來很想嘗試的領域,在放假期間,她欣賞了《毒舌大狀》、《正義迴廊》和《闔家辣》,「多謝戚其義好耐之前畀咗我一個錦囊,佢覺得我當時好鬼妹,同香港嘅距離好遠,但做一個演員要乜都知、乜都睇、乜都學、乜都試、乜都了解,需要時隨時可以用到。」問到在大螢幕上可接受的性感尺度?趙希洛笑言:「TVB嗰啲性感,就係我性感(底線)嚟㗎了。(若劇本好呢?)搵替身啦,我驚人哋要洗眼。」

感情方面,趙希洛有位拍拖多年的圈外男友,二人感情穩定,男友也支持她離巢外闖的決定,好開心見到她夠膽跳出自己嘅舒適圈。二人結婚計劃可會受影響?趙希洛直言:「我而家係好open去諗呢樣嘢嘅,因為我自從離開公司後,成個人真係放鬆咗,以前不停工作,係無時間諗呢樣嘢,但我而家有時間去諗,結婚又唔代表唔做嘢嘅。(閃婚都唔奇?)絕對可能係,我係嗰種鍾意即興嘅人。」

趙希洛透露男友職業是從商,需要四圍飛,因此二人常分隔異地,她之前拍劇為投入角色,加上忙於拍攝連睡覺時間都沒有,當時大家真的靠一個電話、一個訊息和一個信字,「其實係一個team work,大家都好信任對方,我哋而家只係互想去追求自己想要嘅嘢,喺事業上有一番成績,ready嘅時候就可以安定啲。」












Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *