今年成績亮眼的藝人何沛珈獲提名萬…

今年成績亮眼的藝人何沛珈獲提名萬千星輝頒獎典禮「飛躍進步女藝員」十強,她近日在社交網造勢,呼籲大家投她一票,她寫道:「每年嘅我都希望比上一年嘅我更加進步,而今年的確對我來講係飛嘅一年」她自言由綜藝主持飛入劇集《愛.回家之開心速遞》、《寵愛Pet Pet》及《新聞女王》,之後更飛做台慶司儀,她坦言:「雖然係有啲時間比較忙碌,有時出外景再轉組,但係我覺得好滿足,因為我做緊自己所愛嘅工作,又做到好多唔同嘅嘗試,雖然事後檢討成日都會好自責,點解某啲地方做得唔夠好,但係收到觀眾留言話我一次比每一次進步,我就好有滿足感。」她還hashtag「今年盡力了」、「我真係好鍾意返工」、「聽到有人話投咗其實都好鼓舞」不少網友留言為她打氣,又謂已經投她一票。

另外,曾在醫院任職註冊護士的何沛珈趁平安夜到中環鬧市宣傳預防HPV的健康資訊,難得入行後仍不忘當初護理助人之心,她指過去幾年疫情,不少人都選擇留在家中度過聖誕,難得今年終於復常,自己都好期待可以與家人及朋友外出感受聖誕氣氛,她提醒:「大家切忌一時衝動,因為HPV有好多傳染途徑,包括口腔都有可能隨時中『頭』獎,所以要及早預防!」她又謂過往HPV預防,集中在女性方面,但近年有研究顯示,男士也有機會中招,所以希望藉今次活動,讓更多人尤其是過往不太注重健康的男士知道相關風險。




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *