「長腳蟹」呂慧儀投資的教育中心今(16日)…

「長腳蟹」呂慧儀投資的教育中心今(16日)開幕,圈中有不少女友都送上花籃祝賀,而多位《愛回家之開心速遞》的家人們亦現身支持,包括劉丹、湯盈盈、張景淳等。而在接受《香港01》訪問時,她就透露投資了6位數,揚言自己透過公司設立的YouTube頻道聲音導航,用講故事的形式作教學,更需要每日更新一條片,自己要重新溫書,相當辛苦。

在接受《香港01》訪問時,問到女開教育中心籌備了多久,她表示:「都冇數幾多個月,因為我哋喺籌備教育中心嗰陣,籌備咗一個教育頻道先,所以一路兩邊一齊行。(籌備過程辛唔辛苦?)個段時間籌備過程辛苦啲,而家都開得門口已經上咗軌道。(投資幾多位數?)投資六位數,但我覺得投資最多嘅唔係金錢係時間同心血,因為籌備過程可能係頻道內容、行咩方向、教育中心又點樣行呢,好多要去籌備變咗花咗好多時間去嗰度,同埋我哋個教育頻道每一日都有一條新片,希望內容可以吸引到小朋友。(你負責頻道內容,會唔會好攰?)都唔會我哋有團隊幫手,頻道嘅片有我聲音導航。(咁要事先了解課程?)係呀!所以話籌備過程好辛苦,因為好似讀多一次書咁。」而她又表示自己最厲害的科目是科學,而兒子「蟹籽」黃柏翹同樣喜歡科學,科學成績較為出色,他在另外一間分校上課。

另外,提到日前上貼與兒子慶祝生日照,問到前夫黃文迪有否一起慶祝?她就表示:「佢嘅嘢就唔講啦,但佢哋會慶祝嘅。(有網民指仔仔似獎門人曾志偉,你點睇?)圓碌碌好可愛,希望佢而家圓碌碌,遲啲長高就可以猛得長。」

而提到劇集《愛回家之開心速遞》「龔水CP」離婚,引來網民猜測張景淳是不是會「離家」,大家揚言會棄劇,對此她就表示:「其實我哋嘅故事係可以無限延伸嘅,所以大家繼續期待啦!我覺得我哋嘅編劇團隊好犀利,佢哋牽引好多唔同嘅故事,總有我哋啱用。」言下之意他們後續發展的故事應該會帶給觀眾新鮮感。




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *