出爐港姐莊子璇、王怡然…

出爐港姐莊子璇、王怡然、王敏慈及姜依宁繼續四出領獎,上午到北角出席保健產品頒獎活動,王怡然依然封口不受訪,但臉上開始有笑容,唯妝後黑眼圈仍明顯。

莊子璇指領獎已接近尾聲。由於日前黑雨關係,她們終於可放假休息,她與王敏慈不約而同當天晚上都有飯局,家中亦沒有受水浸影響,相當好彩。談到王怡然心情,二人指對方狀態可以,但未有向她細問家事。對於港姐受訪工作全落在她們身上,二人亦不介意,王敏慈直言:「因為本來都係我哋要做嘅嘢嘛。」

王敏慈透露10號便返回北京繼續學業:「有嘢做先飛返嚟。(飛來飛去機票咪好貴囉?)所以要努力搵錢,不過暫時10號後未有安排,今次應該可以喺北京留耐少少。(同學有冇同你慶祝?)佢哋都有恭喜我,不過上次返去時間好短,暫時未約到。(唔考慮停學?)仲應付到。」

莊子璇指才剛開始約朋友「慶功」:「今晚同大學同學都有飯聚,我估類似飯局都有十幾二十餐,有中小學同學嘛。(會約許軼?)遲啲可能都會。咁多都驚會食肥,所以平日真係要食少啲。」對於一眾落選港姐動向,會否面試簽約做藝人,她坦言雖有聯絡卻不清楚。


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *