TVB劇《一舞傾城》在昨晚(6月2日)…

TVB劇《一舞傾城》在昨晚(6月2日)播出一集講KK(陳星妤飾)、Money(文凱玲飾)和Paula(傅嘉莉飾)同陷情海翻波處境。

向Marco(關楚耀飾)獻出初夜的KK,正當以為自己能坐正之際,竟被Marco正印太太Karen(吳沚默飾)踩上門怒摑兼潑水警告,Marco更被Karen以生意作威脅,最終只能在Karen面前開了500萬支票給KK作分手費。

Paula則獲恩客白先生(蔡淇俊飾)驚喜求婚,兩人甜蜜過後,白先生向Paula遞上舊相簿,原來白先生是Paula曾經嫌棄的初戀男友程宏開,今次改頭換面回來只為報仇,以悔婚羞辱Paula。

至於重遇舊愛Benny(李梓樅飾)的Money,被Benny氹去與賭廳老闆對賭搞到欠下巨債,Benny不顧而去之餘,Money更慘遭禁錮,人財兩失的她企圖吊頸自盡。

講到與蔡淇俊拍攝床上戲,傅嘉莉(Kelly)受訪時透露:「呢場戲係成套劇第一場拍攝嘅場口,所以印象特別深刻,估唔到第一日開工就要拍床戲。」

Kelly指與蔡淇俊是首度合作,大讚對方很Nice。講到她全裸走落床穿回內衣畫面,Kelly坦言是從演以來最突破一次:「當日係着晒好貼身嘅打底,就算我以前有做Model經驗,都未試過喺咁多人面前着咁貼身嘅內衣。」

她續指:「女仔着性感晚裝、性感泳衣同埋性感內衣,係3個完全唔同感覺,以前拍攝都試過着晚裝同泳衣,但性感內衣真係未試過。」

至於文凱玲(Connie)受訪時則指對吊頸戲印象深刻:「記得係半夜3、4點先拍,當時已經開咗好多日工,個人都腫腫地,但為咗效果逼真啲,啲繩係綁到好實,拍完之後啲痕係幾個鐘頭都唔散,對腳仲要係愈拍愈腫。」

Connie坦言拍攝前感到害怕:「導演話以前真係有人發生過意外,吊咗上去以為佢做緊戲,但原來真係透唔到氣!導演話如果我有咩唔舒服,要即刻嗌停,畀佢哋嚇完之後我真係幾驚。好彩佢哋好錫住我,試咗好多次先真係擺我上去。」

講到造型,Connie指Money是過氣舞女,為了吸引更多人注意,動作、語氣和髮型都會比較誇張。

她說:「好多人問係咪假髮,但其實係真髮嚟,每日整造型時都要搽晒成支嘢落頭,想還原番當時嘅Wet Look,Gel到啲頭髮一條條彈吓彈吓。」



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *