近年不少藝人都積極北上創業…

近年不少藝人都積極北上創業,現年42歲的藝人張彥博亦加入做老闆行列,在珠海投資開日式餐廳,他的餐廳於本月初正式開業,早前帶住《東張+》主持陳懿德一同試食主打菜式壽喜燒和日式炭火烤肉,並透露希望之後可以招待一班TVB高層到自己餐廳用餐。

他透露開業前已經試業了一段時間,才有信心邀請朋友來,他又親自為陳懿德燒肉,獲對方大讚「『張總』燒肉認真唔錯,完全冇燶!」他亦解釋自己之所以開壽喜燒餐廳,是因為:「我自己細個好鍾意食壽喜燒,想將我喺香港食嘅口味帶嚟呢邊。」

另外,向來喜歡唱歌的張彥博亦在餐廳中加入音樂元素,設置了一個小舞台,並放了一支咪高峰和一部電子琴,原來是為了「張總」本人的私心:「細個嘅時候好希望有一間屬於自己嘅餐廳,同埋可以變成一個音樂餐Bar,可以同朋友得閒喺度唱下歌輕鬆下。」至於之後幫襯會否見到張彥博在場駐唱?他笑言:「咁就隨緣啦!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *