由Maria Cordero(肥媽)…

由Maria Cordero(肥媽)、李家鼎(鼎爺)及游嘉欣(游游)任主持的TVB飲食節目《肥媽李鼎》,在明晚(5月1日)播出的第4集,主題為「火爆事件簿」。


愛錫家人的肥媽在《肥媽李鼎》坦言,屋企人是她不能被觸及的底線:「唔好搞到我屋企人,如果唔係老竇都係假!」

肥媽邊炮製「火爆酸辣粉」邊說為保護兒子做過的火爆事,說:「有一年過年,有個差唔多19歲好大隻嘅𡃁仔,佢畀人用桔掟中後面,我個仔嗰時2歲幾哈哈哈喺度笑,佢就打到我個仔個鼻腫晒流晒血,成個面係認唔到樣,個仔一返到嚟就嗌救命,我就咁拎住把刀衝出去,一刀就劈落去,一劈佢就一縮,佢件軍褸爛咗啲棉花出晒嚟。」

回憶起當時的畫面,肥媽哽咽說:「冇得傾呀呢鑊,你唔明一個做阿媽嘅感覺……佢(兒子)個鼻爛晒成個樣都唔同咗……你有咩理由咁樣打我個仔,我嘅底線就係我啲仔女…….」

性格同樣火爆的鼎爺則大爆「老臨抽水」事件,他說:「有次喺TVB拍嘢,佢係一線女演員,有個臨時演員借啲意喺度揩吓哄下,我話你搞咩嘢,佢話關你X事,我即刻着火,跟住佢就變咗豬頭喇叭嘴!」

肥媽與游游即時八妹上身問該女星是誰,鼎爺說:「80年代,依家返咗內地工作。」

游游講到不少人認為肥媽和鼎爺十分躁底,肥媽坦言:「大聲唔代表我唔斯文,講粗口唔代表冇文化。」鼎爺接話:「黃霑有冇文化?佢句句都有粗口嘅。」

此時,游游竟膽生毛說:「肥媽講得十分之流暢。」肥媽即拋窒游游說:「乜你有聽到我講粗口咩?」鼎爺則自爆講粗口獲讚賞,他笑言:「我講粗口好順耳㗎喎,有人話我講粗口有高低音Do Re Mi。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *