台灣女星徐熙娣(小S)…

台灣女星徐熙娣(小S)因敢言嘅主持作風深受觀眾喜愛,而多年前佢同黃子佼、曾寶儀嘅三角戀更係超轟動,不過長達10年嘅冷戰後,三人如今亦終於冰釋前嫌,有番互動。而日前,喺節目上提到年輕時追星趣事嘅小S,更激罕透露當年與黃子佼拍拖點滴。

小S提到當年黃子佼係演藝圈負責主持日韓偶像活動嘅首選之一,而自己當時正瘋迷嘅日本音樂團體「DREAMS COME TRUE」(美夢成真)去台灣開騷,並請咗黃子佼做主持,而為咗一賭偶像風采嘅小S更苦求黃子佼帶佢到現場「冒充記者」追星。

最後黃子佼不只應承帶佢去見偶像,更係活動結束後介紹佢畀偶像認識:「她是台灣的主持人,很喜歡你們」,貼心舉動亦令小S當場又喊又跪,甚至激動到喊:「黃子佼我要嫁給你!」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *