藝人高海寧(高Ling)及陳曉東(東東)…

藝人高海寧(高Ling)及陳曉東(東東)今午(4日)出席桌球活動,高海寧於剛播竣的無綫旅遊節目《吃貨橫掃曼谷》內,被指獲「少年食神」林澄光「剃髮示愛」,對方曾公開表示「不如喺兩邊剃KL (高Ling縮寫)吖!」高Ling笑言:「咁佢真係搞錯嘞,如果係應該剃SK(Samantha Kong)先啱喎,我有叫佢剃BKK(曼谷縮寫)。(唔介意緋聞被舊事重提?)唔介意,因為佢冇追過我。」她又指該節目收視不錯,或會添食:「如果有得畀我揀,希望下次去日本,聽江美儀講,日本都好多素食餐廳好正。」

而東東與剛認愛的方力申同場,他與小方私交甚篤,早前小方更擔任東東演唱會嘉賓,對方好友宣布拍拖,東東搞笑表示:「結婚?(拍拖啫。)哦。(佢女朋友曾經遭性侵。)我對事件唔清楚,作為朋友都唔會隨便過問人哋嘅事。」而東東指今次返港準備錄製新歌,提到早前被指送名貴包包及大束鮮花氹爆太太,他笑言:「哎呀,唔好講呢啲啦,我唔錫佢錫邊個?」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *