藝人湯怡與顧定軒今日(28日)…

藝人湯怡與顧定軒今日(28日)在九龍塘出席《至Fit 安全駕駛大行動 得閒檢查聚一聚》活動。湯怡有車牌超過10年,但過去駕駛屈指可數,但因要接送載女兒,近期也開始揸車,自然要由老公「補鐘」,她說:「但係老公坐喺隔籬壓力好大,坐隔離嗰個往往講嘢都好似大聲少少,好似呼呼喝喝咁,自己反應係慢嘅,所以都要練吓先。」顧定軒9月將會考車牌,笑言沒有信心一次合格,必要時要請教任職小巴司機的爸爸。

講到口罩令明天將解除,湯怡指當然開心,因為戴口罩已經3年,但因有小朋友,在人多的地方也會選擇佩戴,她說:「都要畀個女吸收吓新鮮空氣同埋病菌。」她希望解除口罩令後餅店生意會上升,她說:「新年同啲同事坐埋食飯,大家除口罩,先知佢哋咩樣。」顧定軒也開心不用戴口罩,不用再焗到皮膚起粒粒。


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *