對於名正言順坐上「一哥」之位,吳業坤說…

對於名正言順坐上「一哥」之位,吳業坤說:「一唔一哥冇所謂,最緊要唱歌唱得開心。」Hubert接口:「我從來都唔係『一哥』,相信吳業坤都唔想咁樣被標籤,因為真係好大壓力,總之唱好自己嘅歌,做好本分已經足夠。」
問到Hubert未來狀況,他說:「都係交畀邵氏(經理人公司)幫我傾。(好多唱片公司向你招手?)聽講幾家咁。(你有乜條件?)唔想再同吳業坤合唱,想畀歌迷多啲新鮮感,作多啲新嘅嘗試。(你哋剛首次合作喎。)因為《友共情》嘅版稅好貴,做人唔好太貪心嘛。」吳業坤則表示:「版稅都要6位數,公司咁貴都肯買嚟畀我哋合唱,好滿足嘞。」

談到新歌《百二歲》成績不俗,吳業坤大表高興。記者打趣問可考慮與有份參與MV拍攝的日籍太太推出合唱版?他即說:「佢五音不全,唔好嘥啲時間喺冇回報嘅事上。佢都係賣樣,唱歌留番畀我。」Hubert則指吳業坤夫妻恩愛,一起出去吃飯時,女方一直在旁照顧老公,吳業坤冧爆說:「今日嘅衫都係佢幫我準備其他燙。(有好消息做爸爸未?)暫時未,唔想咁快住,慢慢嚟!」



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *