無綫藝人譚凱琪(Zoie)…

無綫藝人譚凱琪(Zoie)雖然已為人妻,更做埋媽咪,但樣子與身材跟以前一樣,Keep得甚好,日前她於社交平台晒出一雙白滑長腿照片,相當吸睛,不少網民都大讚她索到爆,簡直由頭靚到落腳趾尾。Zoie的女兒Gabri現時3歲,長得相當活潑可愛,新年期間,難得不用開工,靚媽Zoie都留在家中陪伴囡囡,她接受東網訪問時謂:「我依家拍緊新劇《異空感應》,放假都係喺屋企陪家人,同家人團拜,因為有好多親戚喺外國返咗嚟,佢哋都係第一次見Gabri。」

此外,Zoie又於社交平台限時動態上載了一張刮痧後的照片,整個大滑玉背有多條又粗又長的紅痕,相當嚇人,她更配文:「第一次刮痧,新年把身體嘅毒素刮走,Thank you姐姐!」Zoie受訪時坦言:「我見有少少咳,印尼姐姐話佢哋好興咁,咪畀佢刮一刮痧,我都係第一次試咋!」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *